söndag 26 oktober 2014

Klappat och klart

Long time no see. Jag har haft fullt upp med praktik och skola så julbloggsandan har inte riktigt fallit sig på. Men det betyder inte att jag inte har tänkt på julen! I förrgår var det ju faktiskt bara två månader till julafton och om bara en månad är det ju faktiskt okej att börja smyga in julen i form av pepparkakor och julmusik. En del julbloggare som jag följer har redan börjat med båda delarna men själv tycker jag bäst om att dra på det så länge som möjligt.

Igår köpte jag nya julklappspapper. Jag brukar inte tänka så mycket utan köpa det som jag tycker är fint, gärna med klassiska tomtar på. Men i år har jag faktiskt tänkt att ha ett tema. Jag har blivit sugen på att använda lackstång igen (vi gjorde det någon enstaka gång när jag var liten) så det tänkte jag införskaffa. Därför måste pappret gå i någon gammaldags stil, så igår blev det vitt, sött mönstrat samt brunt med granar på. Tror både rött och guldigt lack hade passat fint till detta. Vad tycker ni om paketinslagning? Roligt eller nödvändigt ont?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar